به گزارش ایرنا، افشین قطبی چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان ضمن همدردی با مردم سیل زده ایران اظهار داشت: فردا رقابت حساسی در پیش داریم، بی شک انجام بازی در ورزشگاه فولاد به کیفیت مسابقه و امنیت هواداران کمک می کند.
سرمربی فولاد خوزستان گفت: از روز اول که کارم را در فولاد شروع کردم برای این تیم آینده نگری کردم و معتقدم یک مربی در تیم بزرگی مثل فولاد نباید لحظه ‌ای تصمیم بگیرد. ما به همه امتیازات فکر می ‌کنیم و در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم. تیم ما در هر بازی در حال پیشرفت است و دوست داریم تمام امتیازات را بگیریم.
قطبی در مورد مشکل ITC زیه دیلباته بازیکن خارجی این تیم عنوان کرد: از ابتدا به دنبال جذب این بازیکن بودیم اما چون ویزا نداشت، نمی‌ توانست به ایران بیاید. دوست داریم این بازیکن را برای سال بعد به تیم بازگردانیم چرا که شرایط بازی در دفاع چپ و دفاع وسط را دارد و می‌ تواند برای ما خیلی موثر باشد.
وی در مورد اینکه گاهی به نظر می ‌رسد بازیکنان ذخیره بهتر از بازیکنان اصلی بازی می ‌کنند، گفت: فوتبال یک بازی گروهی است. نه تنها تلاش می‌ کنیم بهترین نفرات را درون زمین بفرستیم بلکه تلاش می ‌کنیم بهترین تیم را درون زمین قرار دهیم. هر روز به بازیکنان نگاه می ‌کنیم و شرایط آن ها را ارزیابی می ‌کنیم.
سرمربی فولاد ادامه داد: برخی مهره‌ها شاید نتوانند 90 دقیقه بازی کنند به همین خاطر از آن ها به عنوان بازیکن جانشین استفاده می‌ شود تا بیشتر توانایی‌ آن ها به کار تیم بیاید. ما از ابتدا دفاع چپ نداشتیم و سعی کردیم این ضعف را پوشش دهیم. بابک مرادی در بازی با سپاهان بسیار خوب بازی کرد. در مسابقه قبلی او عملکرد خوبی نداشت که متاسفانه در دقیقه 42 از جناح چپ گل خوردیم.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و فولاد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر پنجشنبه در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار می شود.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.