به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن تقی زاده افزود: در پی وقوع آتش سوزی عمدی در تعدادی منزل و دکه اغذیه فروشی در آبادان موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
وی گفت: تیمی مجرب از عوامل تخصصی این فرماندهی برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه تشکیل شد که ماموران تخصصی کلانتری 11 ولیعصر(عج) پس از بررسی اولیه و تحقیقات محلی و میدانی یکی از عاملان اصلی آتش سوزی را شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
فرمانده انتظامی آبادان افزود: متهم دستگیر شده که جوانی 19 ساله است پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی شد وسایر همدستان وی شناسایی و به زودی دستگیر می شوند.
سرهنگ تقی زاده گفت: متهم در بازجویی با پلیس اظهار داشته با توجه به اینکه جنازه برادرم در حاشیه شهر پیدا شد و گمان می کردم یکی از صاحبان منازل مورد حریق به اتفاق بستگانشان برادرم را کشتند من نیز از آنجا که اطلاع از خالی بودن منازل داشتم به تحریک دوستانم و با کمک آنها پس از تهیه بنزین به محل مراجعه و این آتش سوزی را موجب شدیم.
وی افزود: متهم از اقدام خود اظهار پشیمانی و تقاضای گذشت شاکیان را دارد.
سرهنگ تقی زاده گفت:متاسفانه انتشار برخی شایعات در 48ساعت گذشته از طریق فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی شد لذا از شهروندان خواستاریم از توجه و انتشار و هرگونه شایعات و اخبار کذب اجتناب و اخبار را از طریق سایت های رسمی کشور وهمچنین اخبار مربوط به حوادث انتظامی را از طریق کانال پلیس و رسانه های معتبر دنبال کنند.
به گزارش ایرنا هفت واحد مسکونی و چهار دکه در درگیری صورت گرفته بین 2 خانواده در آبادان تا ظهر روز سه شنبه در نقاط مختلف این شهر به آتش کشیده شد.
3015/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.