امیر دریادار سیاری فرمانده قرارگاه ذوالفقار ارتش در خوزستان با هدف هماهنگی جهت یاری رسانی بهتر به هموطنان سیل زده با مدیرعامل سازمان اتکا دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، امیر دریادار حبیب الله سیاری در دیدار با عیسی رضایی مدیرعامل سازمان اتکا، با اشاره به گستردگی حوادث ناشی از سیل از همکاری و همدلی سازمان اتکا در یاری رسانی به مردم سیل زده تقدیرکرد.

وی افزود: ارتش از همه ظرفیت‌های خود برای امداد رسانی به مردم و مدیریت حوادث استفاده کرده و تاکنون اقدامات مناسبی به انجام رسیده است.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: امروز امداد رسانی نیازمند اقدامات یکپارچه و منسجم است تا کمک‌ها به صورت یکنواخت به همه آسیب دیدگان سیل برسد.

مدیرعامل سازمان اتکا نیز در این جلسه از اقدامات گسترده ارتش در امداد رسانی به آسیب دیدگان حادثه سیل تقدیر کرد و گفت: خدا را شاکریم که نیروهای مسلح با تمام توان در خدمت هموطنان عزیزمان هستند و از صمیم قلب از ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اقدامات مناسبی که به انجام رسانده است تشکر می‌کنیم.

رضایی افزود: سازمان اتکا نیز برای امداد رسانی بهتر به مردم عزیز با تمام توان در منطقه حضور یافته است.

وی گفت: تهیه اقلام ضروری، ایجاد کمپ‌های استقرار مردم و طبخ غذای گرم و توزیع آن از اقداماتی است که سازمان اتکا در مناطق سیل زده جنوب کشور به انجام می رساند.

WhatsApp Image 2019-04-10 at 12.53.20 AM

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.