یکی از کارگران مدعی اخراج قطار شهری اهواز روز شنبه در همین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در سال گذشته برای پرداخت حقوق خود چندین مرتبه اعتراض کردیم همین امر سبب اخراج من و چهار نفر دیگر از کارگران شد.
وی ادامه داد: در آخرین روز کاری سال گذشته برگه پایان کار به ما تحویل داده شد و به نوعی ما را اخراج کردند.
مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز نیز در این باره گفت: آخرین روز کاری سال گذشته چند نفر از کارگران مترو از ارائه نامه پایان کار خود توسط پیمانکار خبر دادند که این مساله درحال پیگیری است.
شهرام شاهین زاده ادامه داد: در روزهای اول فروردین ماه امسال با مدیر اجرایی پروژه قطار شهری صحبت کردم اما وی در سفر بود و قرار است دوشنبه همین هفته درمورد این کارگران با او صحبت کنم.
وی خاطرنشان کرد: حراست شرکت کیسون عنوان کرده که تنها قرارداد کسانی که نیاز به کار آنها نداریم تمدید نشده است.
شاهین زاده درخصوص ادعای کارگران مبنی بر اینکه اعتراض، دلیل اخراج آنها بوده است گفت: این مساله را پیگیری می کنم و اگر علت اخراج اعتراضات باشد قطعا به سر کار باز می گردند.
به گفته وی حقوق کارگران متروی اهواز تا پایان سال 96 تسویه شده ولی همچنان 12 ماه حقوق از شرکت کیسیون به عنوان پیمانکار طلب دارند.
کارگران بخش های مختلف متروی اهواز در سال گذشته بارها به دلیل عدم پرداخت حقوق توسط پیمانکار مقابل کارگاه و درب قطار شهری اهواز تجمع کرده بودند.
به گزارش ایرنا 13 سال پیش که کلنگ پروژه قطار شهری اهواز بر زمین زده شد، مجریان نوید روزهایی در آینده نزدیک برای کاهش بار ترافیکی در شهر اهواز را دادند اما تنها ثمره آن تاکنون حفاری در نقاط مختلف شهر، و کندی پیشرفت پروژه بوده است.
9887/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.