سرهنگ رضا دولتشاهی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: 2 جاده اهواز – اندیمشک و ایذه – دهدز شاهد ترافیک بیشتری هستند و پیش بینی می شود از بعد از ظهر امروز بر حجم سفرها افزوده شود.
وی ادامه داد: در برخی نقاط طغیان آب رودخانه دز تا یک متری جاده اهواز – اندیمشک نزدیک شده است و ماموران درحال خاکریزی برای ممانعت از ورود آب به داخل جاده هستند.
دولتشاهی بیان کرد: به دلیل وجود کامیون های حمل خاک و حرکت آنها در این مسیر در برخی نقاط ترافیک وجود دارد اما مشکل خاصی در حرکت خودروها نیست.
وی افزود:جاده قدیم بستان به چذابه نیز که از یک هفته پیش دچار آبگرفتگی شده همچنان مسدود است.
بنابر آمار اعلام شده، از 25 اسفند تا 13 فروردین امسال در مجموع بالغ بر یک میلیون و 400 هزار نفر در خوزستان تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه پارسال 15 درصد کاهش داشته است. معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل خوزستان یکی از دلایل مهم کاهش سفر به خوزستان را وقوع پدیده سیلاب و هشدارهای پلیس راه برای پرهیز از سفر به استان های جنوب غرب و غرب کشور بیان کرده است.
مسافران نوروزی برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه ها و جاده های خوزستان با شماره گیری سامانه 144 به صورت شبانه روزی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
خوزستان دارای 18 هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی است و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه در این استان وجود دارد.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.