کیامرث حاجی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ظرفیت فعلی این اردوگاه ها بیش از هفت هزار نفر است.
وی گفت: یک اردوگاه در اندیمشک، سه اردوگاه در اهواز، 2 اردوگاه در باوی، چهار اردوگاه در حمیدیه، سه اردوگاه در دزفول، پنج اردوگاه در دشت آزادگان، 2 اردوگاه در شادگان، 2 اردوگاه در شوش، چهار اردوگاه در شوشتر و سه اردوگاه در هویزه برپا شده است.
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: در کنار این اردوگاه ها تاکنون 2 هزار و 500 چادر برپا شده و یک هزار و 500 چادر دیگر نیز به منظور پیشگیری از کمبود امکانات میان روستاهای در معرض خطر توزیع شده است.
به گزارش ایرنا تاکنون 67 روستای در معرض خطر ناشی از سیلاب و طغیان رودخانه ها در خوزستان در حاشیه سه رودخانه دز، کرخه و کارون تخلیه شده اند.
در 2 روز گذشته 11روستا در شوش،9 روستا در دزفول، 27 روستا درشوشتر، یک روستا در شادگان ، یک روستا در دشت آزادگان، 13 روستا دراهواز و منطقه سید خلف و چهار روستا درشهرستان کارون تخلیه شده اند.
به گفته مسئولان این آمار همچنان در حال افزایش است و هر لحظه به اهالی روستاها و شهرهای در معرض خطر هشدار داده می شود تا محل سکونت خود را تخلیه کنند.
طغیان و بروز سیلاب در حوضه های کارون ، دز و کرخه ، سبب شده مناطقی از شمال ، مرکز و غرب خوزستان که در مسیر این رودخانه ها قرار گرفته اند در معرض سیلاب قرار گیرد.
7164/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.