ناصر حویزاوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اعلام فرمانداری دشت آزادگان و احتمال بروز سیلاب و مسدود شدن مسیرهای دسترسی به مرز بین المللی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز ، حرکت کاروان های زائران عتبات عالیات از مسیر اهواز - سوسنگرد - بستان - چذابه و الوان - بستان - چذابه ممنوع خواهد بود و ماموران پلیس راه از تردد کاروان های زیارتی در این مسیرها جلوگیری خواهند کرد.
وی گفت: پایانه مرزی شلمچه در 15کیلومتر غرب خرمشهر به صورت جایگزین برای عزیمت کاروان های زیارتی عتبات عالیات در نظر گرفته شده و این پایانه در ایام تعطیلات رسمی و غیررسمی فعال خواهد بود.
مدیرکل حج و زیارت خوزستان از عموم زائران و مدیران کاروان های زیارتی که قصد تشرف به شهرهای مقدس عراق را دارند خواست از طریق پایانه مسافری شلمچه به عراق سفر کنند.
مسیر قدیم بستان - چذابه به طول 30 کیلومتر به دلیل آبگرفتگی بخش هایی از جاده در چند روز گذشته بسته شده و مسیر دسترسی از طریق جاده جدید در بخش شمالی جاده قدیمی که 2 سال پیش به منظور تردد آسان تر کاروان های زیارتی اربعین احداث شده امکان پذیر است.
پایانه های مرزی چذابه و شلمچه ، 2 گذرگاه رسمی و بین المللی زائران عتبات عالیات هستند.
به گزارش ایرنا بروز سیلاب و طغیان رودخانه کرخه و انشعابات آن، شهر سوسنگرد و روستاهای حاشیه این رودخانه را تهدید می کند به گونه ای که از روز سه شنبه دستور فوری تخلیه 29 روستای شهرستان دشت آزادگان صادر شد.
6065/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.