صبح امروز پنجشنبه ۱ فروردین ماه، یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به علت سرعت زیاد و برخورد به جداره پیاده رو در دزفول واژگون شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول و بنا بر اعلام واحد خبری ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، حسین حسیناک فرمانده عملیات اظهار داشت: در ساعت ۸ و دوازده دقیقه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش واژگون شدن یک دستگاه سواری پژو پارس به علت برخورد با جداره پیاده رو اطلاع رسانی شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا آتش نشانان ایستگاه مرکزی را به محل حادثه واقع در خیابان شریعتی حد فاصل خیابان امام و خیابان آفرینش (مسجد پاسداران) اعزام نمود.

حسیناک تصریح کرد: در این حادثه که به علت منحرف شدن بعلت سرعت زیاد خودرو مذکور از مسیر خود و برخورد با جداره پیاده رو اتفاق افتاد؛ متاسفانه واژگون شدن خودرو را بهمراه داشت و راننده خودرو که نوجوانی ۱۷ ساله بود از ناحیه سر و صورت به شدت مصدوم شد که قبل از رسیدن آتش نشانان توسط اهالی محل ز خودرو خارج و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل گردید.

فرمانده این عملیات در ادامه گفت: آتش نشانان پس از مستقر شدن در محل سریعا اقدام به ایمن کردن خودرو و محدوده حادثه جهت جلوگیری از هر گونه حادثه بعدی نمودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.