به گزارش ایرنا سردار سیدمحمد باقرزاده روز شنبه در حاشیه استقبال از پیکرهای مطهر 115شهید تازه تفحص شده در جمع خبرنگاران اظهار داشت:امکان حضور زائران سرزمین نور در جوار پیکرهای پاک این شهدا در معراج شهدا و نیز پادگان شهید محمودوند اهواز فراهم شده است.
وی اظهار داشت: پیکرهای 115 شهید هشت سال دفاع مقدس که اخیرا تفحص شده و امروز وارد خاک میهن اسلامی شدند تا پایان تعطیلات نوروز برای برگزاری آئین شبی با شهدا با حضور کاروان های راهیان نور در استان خوزستان نگهداری می شوند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح افزود:این دلاورمردان در عملیات محرم، کربلای 5، کربلای هشت، والفجر یک و تک دشمن و در مناطق عملیاتی عموما مربوط به یگان های سپاه و ناجا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی افزود: پیکر پاک و مطهر این شهدای هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی شلمچه، کتیبان، زبیدات، فاو و جزایر اروند در جنوب کشور عراق تفحص شده است.
وی با اشاره به حضور عشایر استان لرستان در آئین استقبال از پیکرهای مطهر این شهدا گفت:ایران اسلامی به وجود عشایر از قومیت های مختلف افتخار می کند چرا که عشایر در کنار دیگر اقشار جامعه نقش مهمی در دفاع از میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس داشتند.
سردار باقرزاده که لباس عشایر را به تن کرده بود از مردم لرستان به عنوان قومی اصیل از اقوام ایرانی نام برد و گفت: عشایر لرستان در دوران دفاع مقدس و در نقاطی سخت گذر و کوهستانی چون ارتفاعات مرتفع غرب و شمال غرب مردانه مقابل دشمن ایستادند و بهترین رزم را به نمایش گذاشتند.
وی در خاتمه با تاکید بر ادامه راه شهدا بیان داشت:شهدا صادقانه به عهد و پیمان خود وفا کردند و امروز همه باید به شهدا تاسی کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم.
پیکرهای پاک و مطهر 115شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس روز شنبه با استقبال اقشار مختلف مردم ولایتمدار انقلابی منطقه و کاروان های راهیان نور ، از طریق آبراه اروند وارد کشور شد.
7100/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.