به گزارش ایرنا تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی با علیرضا مرزبان کسب کرد و نتایج این تیم موجب شد که از انتهای جدول فاصله بگیرد اما با شروع نیم فصل دوم مشکلات مالی زردپوشان مسجدسلیمانی موجب شد که روند نتیجه گیری این تیم سیر نزولی داشته باشد.
شاگردان مرزبان در این هفته از رقابت ها قرار است رو در روی تیم استقلال تهران قرار گیرند این در حالی است که بازیکنان نفت پس از بازی با نساجی در اعتراض به مشکلات مالی اعتصاب کرده و سه روز حاضر به تمرین نشدند تا اینکه امروز پس از برگزاری جلسه بین مدیریت باشگاه و کادر تیم این موضوع خاتمه یافت.
وجود مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان، مهمترین خواسته بازیکنان این تیم است و آنها اعلام کرده بودند تا زمانی که این موارد برطرف نشود قصد تمرین کردن ندارند.
سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مشکل منابع مالی باشگاه با تلاش های مسئولان شرکت و باشگاه حل شد و دستمزد بازیکنان هفته آینده پرداخت می شود.
مهران نصیریان دوست افزود: با توجه به اینکه از ابتدای فصل تاکنون تنها 30 درصد حقوق بازیکنان را پرداخت کرده بودیم آنها حق داشتند اظهار ناراحتی کنند؛ نمی گذاریم حق بازیکنان پایمال شود و تمامی دستمزد آنها را پرداخت می کنیم.
وی گفت: امروز نشستی بین مدیران باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم برگزار شد که پس از صحبت هیات مدیره باشگاه، بازیکنان متقاعد شدند که از امروز تمرینات خود را از سر بگیرند و خود را برای بازی با استقلال آماده کنند.
سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه با تمام قدرت در مقابل استقلال مثل بازی های گذشته حاضر می شویم افزود: بازیکنان ما در هر بازی تمام سعی خود را انجام می دهند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.
نصیریان دوست با بیان اینکه 30 درصد مبلغ قرار داد بازیکنان ما با بازیکنان پرسپولیس و استقلال بسیار متفاوت است گفت: نفت مسجدسلیمان در مقایسه با تیم های بزرگی همچون استقلال، پرسپولیس و سپاهان بضاعت بسیار کمی دارد و نباید انتظار زیادی از این تیم داشته باشیم، اگر چه تیم ما با همین شرایطی که دارد تاکنون توانسته در رده سیزدهم جدول قرار گیرد که جا دارد از بازیکنان تشکر کنم.
وی در خصوص صحبت های اخیر علیرضا مرزبان سرمربی تیم مبنی بر اینکه برخی دوست ندارند که تیم نتیجه نگیرد گفت: نفت مسجدسلیمان یک تیم مردمی است لذا همه مردم شهرستان دوست دارند که این تیم نتیجه بگیرد و در لیگ برتر ماندنی شود. چند سال پیش به دلیل نبود حمایت کافی، این تیم به لیگ یک سقوط کرد اما امسال تمام هم و غم مسئولان این است که تیم در لیگ باقی بماند.
سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنین در خصوص صحبت های مرزبان که گفته بود برای تهیه بلیت هواپیما و هتل بازیکنان با مشکل روبه رو هستیم افزود: این طور نیست که پول بلیت هواپیما را نداریم؛ ما به صورت تعهدی با آژانس های هواپیمایی و هتل ها کار می کنیم و تا همین امروز از لحاظ بحث تهیه بلیت هواپیما و هتلینگ هیچ مشکلی نداشتیم و تنها بحث ما پرداخت حقوق بازیکنان است که این موضوع حل شد.
تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب 18 امتیاز در مکان سیزدهم رده بندی قرار دارد این تیم روز جمعه 17 اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال می رود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.