سرهنگ حجت سفیدپوست سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر با همراهی سربازان گمنام امام زمان (عج) با کار عملیاتی از عبور یک محموله مواد مخدر با پوشش بار ترانزیتی از محورهای این شهرستان باخبر شده و با کار اطلاعاتی موفق شدند این خودرو را شناسایی کنند.
وی افزود: راننده خودرو که از حضور ماموران مبارزه با مواد مخدر آگاه شده بود، متواری شد اما در نهایت با تلاش ماموران پلیس در یک عملیات تعقیب و گریز این خودرو توقیف شد.
فرمانده انتظامی ایذه تصریح کرد: در بازرسی دقیق خودروی مورد نظر، مقدار 87 کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای در تریلر جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
وی از دستگیری یک نفر در این عملیات خبر داد و گفت: متهم برای بررسی بیشتر به مرجع قضائی تحویل داده شد.
سرهنگ سفید پوست برخورد مقتدرانه با توزیع کنندگان مواد افیونی و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند را یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی برشمرد و گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در این عملیات به نحو احسن وظیفه خود را به انجام رساندند‌.
پیش از این فرمانده انتظامی خوزستان در سوم اسفند از کشف هفت کیلوگرم حشیش، 24 مرداد سال جاری از کشف80 کیلوگرم تریاک و 47 کیلوگرم حشیش در جاده های ارتباطی خوزستان خبر داده بود.
یکم دی ماه امسال نیز 57 کیلوگرم حشیش در جاده ورودی شهرستان شوش کشف شد.
9434/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.