به گزارش ایرنا آیت‌ الله سید محمد علی موسوی‌ جزایری سه شنبه در دیدار با معاون پارلمانی رییس جمهوری در اهواز افزود: انتظار داریم که قوه قضاییه در کنار دولت با مفاسد اقتصادی برخورد جدی تری کند.
وی اضافه کرد: دولت در کنار گرانی ها به وضعیت اشتغال جوانان توجه کند ؛ در همین راستا امیدوارم با سیاست های اقتصاد مقاومتی و روی آوردن به تولیدات داخلی و منع واردات کالاهای خارجی به کارخانجات داخلی کمک شود.
وی ادامه داد: ستون فقرات اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید کنند گان داخلی است و اگر کیفیت تولیدات خود را بالا ببریم ، ضمن رونق اقتصادی جوانان زیادی هم مشغول به کار می شوند و مشکل اشتغال کم رنگ تر می شود.
امام جمعه اهواز همچنین گفت: دولت باید قاطعیت را در دستور کار قرار دهد و از راه صحیح جلوی مفاسد اقتصادی را بگیرد، نباید کسی به خود جرات دهد سر ملت و دولت را کلاه بگذارد و از این جهت نفع ببرد.
حسینعلی امیری ظهر امروز، در ادامه سفر خود به اهواز در جلسه ای خصوصی با آیت‌ الله موسوی‌ جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد.
این دیدار اگر چه با حضور خبرنگاران برگزار شد اما از سوی مسئول امور رسانه ای بیت نماینده ولی فقیه اجازه نشر کامل محتوای نشست داده نشد ، خبرنگاران تنها در بخشی از این نشست حضور داشتند و در ادامه از خبرنگاران در جلسه خواسته شد جلسه را ترک کنند.
در این جلسه حسین‌زاده، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، ناصری‌ نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز حضور داشتند، که در ابتدا حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص اوضاع اقتصادی جامعه و معیشت مردم صحبت کرد، وی همچنین راه برون رفت از مشکلات را یکپارچگی ملت و دولت دانست.
امیری که صبح امروز سه شنبه وارد اهواز شد ، پیش از این دیدار، با آیت‌ الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ملاقات کرد، همچنین وی عصر امروز در برنامه گرامیداشت روز وکیل حضور می یابد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.