امیرحسین نظری پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه قیمت هر قطعه جوجه یک روزه در ستاد تنظیم بازار 24 هزار ریال تعیین شده است بیان کرد: رعایت نکردن قیمت مصوب جوجه یک روزه تخلف است و با گرانفروشان برخورد قاطع خواهد شد.
وی گفت: با توجه به اینکه مرغ جزء کالاهای اساسی ستاد تنظیم بازار است رعایت نکردن قیمت مصوب جوجه باعث افزایش قیمت مرغ و یا کاهش تولید آن می شود.
نظری ادامه داد: مرغداران و اتحادیه های مربوطه می توانند در صورت خرید جوجه یک روزه با قیمت بالاتر از نرخ مصوب یا اطلاع از عرضه آن، اسناد و مدارک خود را برای اعمال قانون در مورد متخلفان و استرداد مبلغ اضافه پرداختی، به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه کنند .
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: نظارت بر بازار و روند فروش جوجه یکروزه در دستور کار بازرسان این سازمان است و درخواست می شود در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت قیمت مصوب در هنگام فروش مراتب را با سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان از طریق شماره تلفن 124 اطلاع دهند تا رسیدگی شود.
900 واحد مرغداری فعال در خوزستان وجود دارد و میانگین تولید گوشت توسط مرغداری های خوزستان در یک ماه، 6هزار و 750 تن است .
در چند ماه اخیر قیمت هر کیلو مرغ کشتار روز در خوزستان تا 140 هزار ریال افزایش یافته است.
7158/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.