عبدالکاظم طالقانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:اردوی تیم ملی فوتبال جوانان از روز پنجشنبه 2 اسفند آغاز و تا روز سه شنبه هفتم همین به میزبانی شهرستان شوش ادامه می یابد.
وی با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا آماده می کند افزود: در این اردو فوتبالیست های خوزستانی حضور دارند و امیدواریم میزبان خوبی برای ملی پوشان فوتبال کشورمان باشیم.
رییس هیات فوتبال خوزستان با بیان اینکه پرداختن به رده های سنی پایه به عنوان پشتوانه های تیم ملی بزرگسالان جزو اهداف هیات است گفت: اگر می ‌خواهیم در آینده فوتبال جهان حرف‌ هایی برای گفتن داشته باشیم باید به دنبال توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر فوتبال پایه باشیم.
وی افزود: در فوتبال جهان توجه به رده سنی پایه از اهمیت زیادی برخوردار است و تیم‌ ها بازی ‌های زیادی را در این رده برگزار می‌ کنند تا بازیکنانشان به تجربه و بلوغ لازم برسند.
طالقانی افزود: امیدواریم تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان با هدایت سیروس پورموسوی و یک برنامه ریزی منسجم و قوی بتواند در رقابت های قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.