به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیام مشترکی، حضور حماسی مردم در این همایش ملی را نشانه وفاداری به انقلاب اسلامی و بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) دانستند.
در این پیام آمده است: بار دیگر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فجر فاطمی مردم فهیم و انقلابی خوزستان با حضور حماسی و پرشور و شعور خود، برگ زرینی بر دفتر پرافتخار خوزستان در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند.
این پیام می افزاید: پیام صریح و شفاف مردم شریف و انقلابی خوزستان در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی بر آرمان های انقلاب اسلامی بود.
در این پیام آمده است: دشمنان و بدخواهان انقلاب و مردم ایران بدانند با وجود برخی تنگناها و سختی های ناشی از تحریم های ظالمانه مستکبران، درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت اسلام، قرآن، ائمه اطهار(ع) و رهبری مدبرانه معظم رهبری درحال ریشه دواندن می باشد و این شجره طیبه در منطقه و جهان ملجاء امید و آرامش مسلمین و آزادی خواهان جهان اسلام است.
استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان در این پیام برخود واجب دانستند از حضورحماسی اقشار مختلف مردم، اصناف، گروه ها، بانوان، دانش آموزان، دانشجویان،د انشگاهیان، جامعه پزشکی، بسیجیان، علما، خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان، کارگران، مدیران و پرسنل شریف دستگاه های اجرایی، اقوام مختلف خوزستانی، نهادهای امنیتی و انتظامی، اصحاب محترم رسانه و صدا و سیمای خوزستان تقدیر و تشکر نمایند.
9887/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.