به گزارش ایرنا این مسابقات در رده های صفر امتیاز، امتیاز هندیکاپ، 2 تا 8 امتیاز، 10 تا 16 امتیاز و قهرمانی در مسافت یکهزار متر برگزار شدند
اسب یزدان پهلوان با مربی علی قانعی زاده و مالکیت رضا مقامیان از دزفول، اسب یادگار فدک دلنواز با مربی و مالک مهدی غفاری از دزفول و اسب یاشار بامیان با مربی سید معین نورالدینی و مالک عبدالحسین طرفی از شوش به ترتیب عناوین اول تا سوم کورس صفر امتیاز در مسافت یکهزار متر را کسب کردند.
اسب موهیب محسنی با مربی ماجد عوهزاده و مالک کمال محسنی از اهواز، اسب ولید با مربی و مالک سید جعفر هاشمی و اسب ودای ناصری با مربی و مالک حمدان ناصری از اهواز به ترتیب عناوین اول تا سوم کورس امتیاز هندیکاپ به مسافت یکهزار متر را کسب کردند.
اسب یاشور هالاکو با مربی رضا هلاکوپور و مالک حاج ملاعزیز هلاکوپور از شوش، اسب وفا هلاکو با مربی تیمسار هلاکوپور و مالک حاج عزیز هلاکوپور از شوش و اسب میگن بهروزی با مربی و مالک علی زارع از دزفول به ترتیب عناوین اول تا سوم کورس 2 تا 8 امتیاز به مسافت یکهزار متر را از آن خود کردند.
اسب یاس تی تی با مربی علی قانعی زاده و مالک مرتضی عسکریان از دزفول، اسب وسترن رشید با مربی احمد خسرجی و مالک علی سرخه پوریان سرخه از شوش و اسب وانیا سهدی با مربی حمیدعلیزاده و مالک علی سعد از دزفول به ترتیب عناوین اول تا سوم کورس 10 تا 16 امتیاز به مسافت یکهزار متر را کسب کردند.
اسب واسلینکا ترسک با مربی مهدی هلاکوپور و مالک رضا نوروزی از اهواز نیز در کورس قهرمانی به مسافت یکهزار متر با زمان 1:25:97 قهرمان شد.
به گزارش ایرنا مسابقات کشوری زیبایی اسب نیز از 22 تا 24 اسفندماه به مدت سه روز در پیست سوارکاری دزفول برگزار می شوند.
3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.