به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدرعباس زاده روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح تشدید مبارزه با سارقان و اخلال گران نظم و امنیت از روز شنبه به مدت سه روز توسط پلیس آگاهی و ماموران انتظامی در سطح استان اجرا شد
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و فعال کردن گشت های نامحسوس و هدفمند 224 سارق در سطح استان شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: سارقان در تحقیقات پلیس به 432 فقره انواع سرقت اعتراف کردند و مقادیری اموال مسروقه از آن ها کشف و تحویل مالباختگان شد.
وی تصریح کرد: این طرح به صورت مستمر در هر هفته اجرا می شود و پلیس به سارقان و مجرمان اجازه جولان نخواهد داد.
فرمانده انتظامی خوزستان همچنین در هفته گذشته نیز از اجرای طرح سه روز ارتقای امنیت اجتماعی در این استان و کشف 415 فقره انواع سرقت و همچنین دستگیری 184 نفر خبر داده بود.

*کشف میلیاردی تلفن همراه قاچاق در بهبهان
فرمانده انتظامی استان خوزستان همچنین از کشف میلیاردی گوشی تلفن همراه قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داد.
سردار حیدر عباس زاده با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس شهرستان بهبهان حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و طی عملیات ضربتی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی 18 عدد انواع تلفن همراه قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی خوزستان همچنین دهم بهمن ماه از کشف 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داده بود. در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد زیادی کالای قاچاق از قبیل لوازم خانگی و انواع تلفن همراه فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.