به گزارش ایرنا مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند روز یکشنبه در آیین اختتامیه این المپیاد در ورزشگاه تختی آبادان گفت: در این المیپاد بیش از 6هزار دانش آموز پسر و دختر در 18رشته ورزشی با یکدیگر رقابت کردند.
پیمان ادیبی اظهار داشت : این المپیاد، بستری مناسب برای رشد و توسعه فعالیت های ورزشی دانش آموزان است.
وی هدف از اجرای این المیپاد را ارتقای سلامتی و پیشگیری از انواع بیماری های جسمی و روانی در بین دانش آموزان عنوان کرد و گفت: این طرح در تمام مدارس آبادان اجرایی شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند کشف استعدادهای ورزشی دانش آموزان را از مهمترین اهداف المپیاد درون مدرسه ای بیان کرد و گفت: در این المپیاد استعدادهای ورزشی که آینده ورزش این شهر را رقم می زنند شناسایی و به مسابقات استانی و کشوری اعزام شدند.
رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان نیز در این آیین هدف از برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزی را مشارکت دانش آموزان و شناسایی استعدادها بیان کرد و گفت: دانش آموزان در المپیاد درون مدرسه ای با هدف برابری، همنوعی، شناسایی استعدادها و مشارکت و شعار تحصیل، تهذیب و ورزش به رقابت می پردازند.
حبیب الله رمضانی اظهار داشت: این المپیاد با هدف ایجاد نشاط و شادابی، ارتقای آمادگی جسمانی، رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه، ایجاد رقابت سالم و پرورش روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری دانش آموزان برگزار شد.
دانش آموزان در این المپیاد از ابتدای دی ماه سال جاری در رشته های والیبال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون، دو و میدانی، اسکیت، ژیمناستیک، کبدی، طناب زنی، طناب کشی، شطرنج، کاراته، جودو، کشتی، وزنه برداری و آمادگی جسمانی های رقابت کردند.
7104/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.