یکی از این کارکنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کارکنان قطار شهری اهواز پس از یک وقفه کوتاه، از چند روز پیش بار دیگر در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات خود مقابل ساختمان قطار شهری و یا درب کارگاه تجمع خود را ادامه می دهند.
وی افزود: با وجود وعده های داده شده، حقوق مهر 96 تاکنون را طلب داریم.
وی گفت: در یک ماه گذشته حقوق چهار ماه ما را پرداخت کردند اما این شیوه پرداخت مشکل ما را حل نمی کند زیرا همه کارکنان به دلیل پرداخت نشدن حقوق یک سال و نیم گذشته خود به افراد بسیاری مقروض هستند.
یکی دیگر از کارکنان در این باره گفت: تا زمان تسویه معوقات تا پایان سال 96 به حضور خود مقابل ساختمان قطار شهری ادامه می دهیم؛ اگر تا آخر هفته جاری این مطالبه ما محقق نشود ، در خیابان سلمان فارسی(مرکز شهر) تجمع می کنیم.
دیروز دوشنبه نیز 40 نفر از کارکنان پروژه متروی اهواز برای چندمین روز در هفته های گذشته با حضور مقابل ساختمان قطار شهری خواستار پرداخت معوقات خود شدند.
روز یکشنبه هفته جاری نیز حدود 50 نفر از کارکنان متروی اهواز با همراه آوردن فرزندان خردسال خود، مقابل ساختمان قطار شهری اهواز تجمع کرده و پرداخت حقوق معوقه خود را طلب کردند.
در طول 13 سال گذشته یکی از مهم ترین معضلات این پروژه عقب افتادن طولانی پرداخت حقوق کارکنان شرکت کیسون (پیمانکار پروژه قطار شهری اهواز) بوده است به طوریکه به گفته کارگران این شرکت هم اکنون با 15 ماه تعویق پرداخت حقوق خود روبه رو هستند.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.