به گزارش ایرنا این مسابقات در رده های صفر امتیاز، 2 تا 8 امتیاز و قهرمانی برگزار شدند که در کورس صفر امتیاز اسب یلدا بهروزی از دزفول مالک رضازارعی مقام نخست را کسب کرد و اسب ویستینگ سوسنگرد مالک سعید سواری از سوسنگرد دوم و اسب ویگن بهروزی مالک حسن زارع از دزفول سوم شد.
در دور مسابقات 2 تا 8 امتیاز به مسافت یکهزار متر نیز اسب وودی شریف مالک محمد مرادی از شوش اول و اسب نیلمان مالک فخردین حسینی از دزفول دوم شد و اسب یاشورا هلاکو مالک حاج ملاعزیز هلاکو نیز از شوش به مقام سوم دست یافت.
اسب ویکتور ستوده نیا مالک رسول محمدی از اندیمشک در دور قهرمانی این رقابت ها به مسافت یکهزار متر موفق به کسب مقام نخست شد و اسب واسیلنکاترسک مالک عطا موهبت زاده از اهواز مقام دوم را کسب کرد.
گفتنی است هفته دوم این مسابقات با حضور امام جمعه، نماینده شهرستان، فرمانده انتظامی دزفول و ریاست اداره ورزش و جوانان برگزار شد که امام جمعه و فرمانده انتظامی عضویت افتخاری خود در هیات سوارکاری را اعلام کردند.
علی رضا پنبه زن رییس هیات سوارکاری دزفول نیز مشکلات و کمبود های این هیات و پیست سوارکاری را به اطلاع امام جمعه و نماینده شهرستان رساند که مسئولان برای رفع این مشکلات قول مساعد دادند.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.