بایرام روشن اف روز جمعه پس از پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ایران در مسابقات جام تختی با نفرات جدیدی به میدان آمد و برخی از کشتی گیران مطرح خود را در این رقابت ها شرکت نداد با این وجود عملکرد جوانان ایرانی قابل ستایش بود.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه رقابت های جام تختی یکی از معتبرترین تورنمنت های جهان محسوب می شود کشتی گیران نسبتا خوبی در این مسابقات حضور داشتند که این موضوع به زیبایی مسابقات کمک کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان افزود: از عملکرد کشتی گیرانم در این رقابت ها راضی هستم اگرچه در برخی وزن ها می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
وی گفت: سعی کردیم در این رقابت ها ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه خود را به میدان بفرستیم تا قبل از برگزاری رقابت های جهانی 2019 به آمادگی بهتری برسیم.
روشن اف به میزبانی خوب شهرستان اندیمشک در سی و نهمین دوره رقابت های جام تختی اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون در هر بار سفر به ایران با استقبال خوب تماشاگران علاقه مند به کشتی مواجه شده ام که در این رقابت ها نیز سالن مسابقات پر از تماشاگر ایرانی بود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان هدف اصلی خود را رقابت های جهانی 2019 و سپس المپیک توکیو دانست و افزود: تمام تلاش خود را تا آن موقع می کنیم تا بهترین تیم سال های اخیر آذربایجان را روانه این 2 مسابقه کنیم.
به گزارش ایرنا رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی ایران و نایب قهرمانی آذربایجان به پایان رسید.
9879/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.