به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری عصر یکشنبه در نشست با معتمدین و سران عشایر شهرستان اندیمشک با اشاره به تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی و نقش اقوام و طوایف مختلف در دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: بی تردید برخورداری از اقوام متعصب، ولایتمدار، معتقد به ارزش های اسلامی و انقلابی و پرتوان از مهمترین ویژگی های جامعه اسلامی در پیشبرد امور بوده است.
وی اظهار داشت: هرجا بزرگان طوایف و اقوام مختلف در سطح کشور حضور پررنگ در صحنه دفاع از ارزش ها داشته اند، نتیجه ای جز موفقیت و سربلندی برای کشور به همراه نداشته است.
فرماندار اندیمشک افزود: معتمدین و سران عشایر و بزرگان طوایف در بسیاری از عرصه ها بر حفظ وحدت، ثبات و آرامش در جامعه کمک کرده و برای سربلندی کشور و منطقه کوشا بوده اند.
وی گفت: امروز در عرصه ای دیگر که دشمن برای ایجاد شکاف در جامعه برنامه ریزی و تلاش می کند، کمک گرفتن از سران طوایف برای ناکامی دشمن و حفظ هرچه بیشتر وحدت در جامعه ضرورت دارد.
وی بیان کرد: بسیاری از امور صلح و سازش نیز با همکاری معتمدین و سران عشایر تحقق یافته که نشان دهنده نقش موثر این عزیزان در حفظ آرامش جامعه است.
جهانگیری با اشاره به شرایط منطقه گفت: استان خوزستان از اقوام و طوایف مختلف تشکیل شده است که با توجه به اعتقاد و ارزش مداری این طوایف، همواره در کمال آرامش، دوستی و درستی و در راستای اهداف والای نظام اسلامی در کنار یکدیگر زندگی کرده اند.
به گزارش ایرنا معتمدین و سران طوایف اندیمشک در این نشست به بیان مطالبی در راستای حفظ وحدت و همدلی بیشتر پرداختند.
شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان حدود 170 هزار نفر جمعیت شامل لر، بختیاری، کرد، عرب و غیره دارد.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.