به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی شامگاه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد کشور این اعتبار بر اساس نظر و تصمیم سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان هزینه می شود و وزارت نفت هیچ اختیاری در هزینه این اعتبار ندارد.
وی با اشاره به بحث واگذاری پروژه های دستگاه های دولتی به بخش خصوصی ادامه داد: این موضوع در کشور با مدیریت محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه انجام می شود از این رو مدیران استان نهایت تلاش خود را در این بخش داشته باشند.
شریعتی گفت: دستگاه های اداری پروژه های نیمه تمام خود را به بخش خصوصی واگذار کنند تا این پروژه ها هرچه زودتر به نتیجه برسند.
استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه مدیران باید مردم را از اقداماتی که در استان انجام می شود مطلع کنند بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی در استان انجام گرفته که لازم است مردم از آنها اطلاع داشته باشند که از جمله این اقدامات ساخت یک هزار کلاس درس تا پایان امسال و اصلاح بیش از 570 کیلومتر شبکه آب است.
استاندار خوزستان ادامه داد: سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان هر چه سریعتر میزان اعتبارات تخصیص یافته به استان درسال های 96 و 97 و طرح هایی که در این مدت انجام گرفته است را به مردم اعلام کند.
وی گفت: دستگاه های اجرایی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان بسیج شوند تا امید و نشاط را به جامعه منتقل کنند.
شریعتی با اشاره به موضوع اجتماعی استان بیان کرد: اطلس اجتماعی آسیب های اجتماعی استان تهیه شده تا برای رفع مشکلات در بخش های مختلف تصمیمات لازم گرفته شود.
در ادامه این نشست مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: از 75 شهری که در استان وجود دارد 61 طرح جامع شهری و تفصیلی آن ها تهیه شده است که از این تعداد 55 طرح مصوب و در دست اجراست.
عباس پورسلان ادامه داد: برای پیشرفت هر چه بیشتر طرح های جامع شهری لازم است که استعلام هایی که از دستگاه های اجرایی خواسته می شود در کمترین زمان تهیه شود که متاسفانه برخی دستگاه های استان و به ویژه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هیچ همکاری با این اداره کل ندارد.
وی گفت: در بسیاری از موارد طرح هایی که مصوب می شود توسط سرمایه گذار و یا برخی دستگاه ها انجام می شود که بدون هیچ نتیجه و پیشرفتی رها می شوند.
7158/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.