محمد رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تقویت تیم جهت حضور قوی تر در نیم فصل دوم رقابت‌ های لیگ برتر، ضمن تقدیر و تشکر از لوپز و تارتا ( 2 بازیکن برزیلی )، با آن ها تسویه حساب صورت گرفت و راهی کشورشان شدند.
وی با بیان این که سعی کردیم این 2 بازیکن به بهترین شکل و با خاطره ای خوب از تیم جدا شوند افزود: قطعا هر 2 بازیکن در طول نیم فصل به تیم کمک کردند اما در هر صورت نتوانستند رضایت افشین قطبی سرمربی تیم را جلب کنند.
مدیر رسانه ای باشگاه فولاد خوزستان در خصوص جذب بازیکن در تعطیلات نیم فصل گفت: قطعاً برای موفقیت تیم فولاد خوزستان تمام تلاش خود را در جهت رفع نقاط ضعف در نقل و انتقالات نیم فصل بکار خواهیم بست و بازیکنانی در شان نام فولاد و فوتبال خوزستان جذب خواهیم کرد.
وی در خصوص شایعه جدایی سینا مریدی از تیم گفت: ما به دنبال تقویت تیم هستیم و در این راستا مهره ‌های ارزشمند خود همچون مریدی را از دست نخواهیم داد.
به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان پس از برد شیرین در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر برابر تیم تراکتورسازی ، در حال حاضر با کسب 18 امتیاز در مکان هفتم رده بندی قرار دارد. این تیم قرار است در کیش و قطر اردوی آماده سازی خود را برگزار کند.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.