خانه کارگر دزفول، صبح امروز با حضور دبیرکل خانه کارگر و جمعی از مسئولین شهرستان دزفول افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در مراسم افتتاح خانه کارگر دزفول که صبح امروز جمعه ۲۳ آذرماه برگزار گردید، علیرضا محجوب رئیس فراکسیون کارگری مجلس و دبیرکل خانه کارگر کشور، عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام قاضی دزفولی امام‌جمعه، پوررکنی معاون فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان حضور داشتند.

در این مراسم، قربان درویشی دبیر اجرایی خانه کارگر استان خوزستان و علی علینژاد مسئول خانه کارگر دزفول  طی سخنانی ضمن خیر مقدم به مدعوین، از زحمات و تلاش‌های مسئولین دزفول بخصوص نماینده مجلس و فرماندار در جهت راه‌اندازی خانه کارگر این شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

درویشی در این مراسم بیان داشت: شهرستان دزفول با دارا بودن حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهر پر جمعیت استان پس از اهواز است که در بُعد کارگری بخصوص در بخش کشاورزی آمار بالایی دارد.

وی همچنین گفت: این مجموعه با زیربنایی حدود هزار متر مربع از آموزش و پرورش تحویل گرفته شد که با تلاش خودِ کارگران و انجمن صنفی کارگران و استادکاران شهرستان دزفول از یک ساختمان مخروبه در طول سه ماه به شکل فعلی درآمده و آماده بهره برداری گردید؛ در این راستا حتی ریالی را از ارگان ها و مراکز دولتی اخذ نکردیم و تماما با غیرت و همت کارگران بازسازی شد.

درویشی از آصفی فرماندار پیشین شهرستان دزفول نیز بابت حمایت خود در زمان تصدی پست فرمانداری تقدیر و تشکر نمود.

WhatsApp Image 2018-12-14 at 10.31.58 AM(1)

WhatsApp Image 2018-12-14 at 10.31.58 AM(3)

WhatsApp Image 2018-12-14 at 10.31.58 AM

WhatsApp Image 2018-12-14 at 10.33.22 AM

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.