غلامعباس بهرامی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حجم گسترده بارش ها و خسارات وارده به راه ها و ابنیه فنی استان افزود: میزان خسارات وارده در محور امیدیه بابت جاده کنار گذر و سه مرحله آب بردگی 22 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده که در هر مرحله هفت میلیارد و500 میلیون ریال خسارت وارد شده است.
وی اظهار داشت: طی چند روز اخیر محورهای اندیکا - مسجد سلیمان، لالی - مسجد سلیمان و بهبهان - آغاجری پاکسازی و ریزش برداری و محورهای گتوند - عقیلی و دزفول - شوشتر که براثر بارندگی 2 روز گذشته مسدود بودند، دیشب بازگشایی شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: 200 نفر نیروی انسانی، 35 گشت و 50 تیم راهداری در مراکز راهداری به همراه انواع ماشین ‌آلات، بلدرز، لودر، گریدر و شن‌ پاش عملیات اصلاح جاده ها و رفع آبگرفتگی و ریزش برداری را انجام می دهند.
وی با اشاره به این نکته که بیشترین خسارت به راه‌ ها و ابنیه مربوط به شهرستان های امیدیه، شوشتر و مسجدسلیمان بوده است، گفت: راهداران استان با تلاش شبانه روزی و بی وقفه و اجرای عملیات راهداری اضطراری در بارش های شدید اخیر و وقوع سیلاب نسبت به بازگشایی محورهای مسدود اقدام و مسیرهای جایگزین برای ایمن سازی مسیرهای تخریب شده ایجاد کردند.
18 هزار کیلومتر جاده و 56 محور ارتباطی اصلی و فرعی و کمتر از یکهزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه در خوزستان وجود دارد.
7165/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.