به گزارش ایرنا در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم های فولاد خوزستان، نفت آبادان و استقلال خوزستان به ترتیب با 2، 2 و یک بازیکن غایب برابر حریفان خود به میدان می روند.
در این هفته از رقابت ها تیم فولاد خوزستان فرشاد سالاروند و علی غلام زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند؛ همچنین کرار جاسم و اکبر ایمانی 2 بازیکن تیم نفت آبادان در بازی برابر سایپا محروم هستند.
تیم فوتبال استقلال خوزستان دیگر نماینده خوزستان در دیدار مقابل سپاهان وحید خشتان مهاجم خود را به دلیل دریافت چهار کارت زرد در اختیار ندارد.
تیم نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده خوزستان در این هفته از رقابت ها بدون داشتن بازیکن محروم برابر تیم ذوب آهن اصفهان صف آرایی می کند.
تیم های فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، نفت آبادان و استقلال خوزستان با گذشت 14 هفته از مسابقات به ترتیب با کسب 15، 14، 13 و پنج امتیاز در مکان های نهم، دهم، سیزدهم و شانزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: وضعیت هدایت تیم پس از بازی با سپاهان از سوی هیات مدیره باشگاه مشخص می شود؛ هم اکنون هدایت تیم را بر عهده دارم و در این راه ایمان مبعلی کمک بسیاری به من می کند.
کریم بوستانی افزود: با توجه به کسر 6 امتیاز و اینکه پنجره نقل‌ وانتقالات تیم در نیم فصل بسته شده، شرایط بسیار سختی داریم. امیدوارم با پیگیری مسئولان باشگاه محرومیت تیم بخشیده و بتوانیم در نیم فصل بازیکن جذب کنیم.
وی گفت: هفته گذشته در مقابل تیم سایپا یکی از بهترین بازی های خود را در طول فصل ارایه دادیم و اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می توانستیم پیروز میدان شویم اما یک امتیاز گرفتیم و به لحاظ روحی شرایط تیم‌ مان بهتر شد.
وی با بیان اینکه در هر بازی تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستیم افزود: سپاهان تیم بسیار منسجم و قوی بوده و در این فصل بازیکنان خوبی را جذب کرده اما با این وجود ما باید به دنبال هر سه امتیاز بازی باشیم تا بتوانیم 6 امتیاز کسر شده را جبران کنیم.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.