استاندار خوزستان گفت: امیدواریم نیشکر هفت تپه، همانطور که همیشه نقش مهمی در تولید و اقتصاد کشور داشته نقش خود را بازیابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در خصوص آخرین وضعیت کارگران نیشکر هفت تپه شوش و گروه ملی فولاد ایران، توضیح داد: کارگران نیشکر هفت تپه روز گذشته به سرکار برگشتند و چرخه تولید شکر از نیشکر هفت تپه از سر گرفته شد، همچنین مدیر جدید برای این واحد تولیدی انتخاب شد که مورد تایید کارگران است و سابقه خوبی در مدیریت نیشکر داشته است.

استاندار خوزستان افزود: امیدواریم این شرکت همانطور که همیشه نقش مهمی در تولید و اقتصاد کشور داشته نقش خود را بازیابد و همچنین صنایع جانبی که قرار است در کنار این کشت و صنعت ساخته شود فعال شده تا این شرکت بیش از پیش به تواند به اقتصاد و تولید کشور کمک کند.

شریعتی در خصوص شرکت گروه ملی فولاد ایران نیز بیان کرد: هفته گذشته کارگران زیر دیپلم این شرکت دو ماه از حقوق خود را دریافت کردند و امروز هم دیپلم ها و کارشناسان یک ماه از حقوق شان پرداخت شد و ظرف چند روز آینده ماه دوم حقوق این افراد پرداخت خواهد شد که معوقات به یک ماه کاهش یابد.

استاندار خوزستان ادامه داد: مواد اولیه برای این شرکت به فولاد خوزستان سفارش داده شده است و به زودی این مواد تحویل شرکت گروه ملی داده خواهد شد تا تولید مجددا از سر گرفته شود.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم کارگران گروه ملی هر چه سریعتر به سرکار برگردند و چرخه تولید دوباره از سرگرفته شود و حقوق آنها از طریق ثروتی که در این مجموعه تولید خواهد شد پرداخت گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.