به گزارش ایرنا روز یکشنبه حدود 30 نفر از کارگران خدمات شهری شهرداری بندر امام خمینی (ره) با تجمع در مقابل ساختمان شهرداری این شهر خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شدند.
یکی از کارگران معترض در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کارگران این شهرداری به تناسب شغل خود حدود سه ماه حقوق دریافت نکرده، و از هیچ مزایایی نیز برخوردار نیستند و با توجه به شرایط اقتصادی تحمل این وضعیت برای ما و خانواده های ما بسیار طاقت فرسا شده است.
وی که خواست نامش در خبر بیان نشود ادامه داد: با وجود اعتراض های مکرر اما مدیران این شهرداری پاسخگوی مشکلات ما نبوده اند.
وی گفت:همواره با مشکل دریافت حقوق و مزایای خود روبه رو هستیم به گونه ای که در سال های اخیر هر چند ماه یک بار حقوق اندک خود را دریافت کردیم.
فرماندار بندرماهشهر در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه شهرداری بندرامام خمینی (ره) با مشکلات مالی عدیده ای رو به رو است و همین مساله موجب تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان آن شده است.
محسن بیرانوند اضافه کرد: در رایزنی انجام شده و برگزاری جلساتی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرامام قول مساعد برای پرداخت حقوق معوقه کارگران تا چند روز آینده دادند در غیر این صورت طبق هماهنگی انجام شده با امور دارایی حقوق معوقه کارگران از محل ارزش افزوده شهرداری پرداخت می شود.
وی افزود:در وضعیت فعلی تاخیر در پرداخت حقوق کارگران، دشواری شرایط را برای آنها دوچندان می کند؛ از کارگران تقاضا داریم اندکی تحمل کرده تا بخشی از حقوق معوقه آنها پرداخت شود، چرا که شهرداری هم اکنون توان پرداخت حقوق معوقه آنها را به طور کامل ندارد.
به گزارش ایرنا شهرداری بندرامام خمینی (ره) در چند سال اخیر همواره با مشکل پرداخت حقوق کارگران خود روبه رو بوده و هر بار بعد از اعتراض کارگران به پرداخت حقوق آنها اقدام کرده است.
تلاش خبرنگار ایرنا برای کسب نظر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرامام خمینی(ره) در این باره بی نتیجه ماند.
در اعتراضات گذشته کارگران نیز مسئولان این شهرداری پاسخ روشنی برای این وضعیت و برنامه خود برای برون رفت از شرایط فعلی نداشتند.
9858/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.