شهرام پرنیاک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تیم های پتروشیمی بندرامام، پالایش نفت آبادان و پدافند رعد دزفول سه نماینده خوزستانی حاضر در این فصل لیگ برتر هستند که امیدواریم با وجود این سه تیم، قهرمانی لیگ برتر بسکتبال از آن یکی از نمایندگان خوزستان شود.
وی با بیان اینکه یک سوم تیم های شرکت کننده در لیگ برتر، خوزستانی هستند گفت: امسال در رده های سنی پایه جزو برترین های کشور بودیم.
پرنیاک در خصوص تیم پدافند رعد دزفول افزود:این تیم دومین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه می کند و با توجه به اینکه دیر بسته شد نتایج به نسبت ضعیفی کسب کرده اگر چه می توانست در بعضی مسابقات نتایج بهتری بگیرد. انتظار می رود کادر فنی و سایر بازیکنان تیم تمرکز خود را روی مسابقات پیش رو بگذارند تا نتیجه ایده آل خود را کسب کنند.
وی گفت: در 2 سال گذشته گام های بسیار خوبی در مسیر رشد وتوسعه بسکتبال در خوزستان
برداشته شده و در سال های آینده شاهد شکوفایی بسکتبال استان و به تبع آن کشور خواهیم بود.
وی به حضور مقتدرانه تیم پالایش نفت آبادان در سوپر لیگ بسکتبال بانوان اشاره کرد و افزود:این تیم تنها نماینده خوزستان در سوپر لیگ بسکتبال بانوان است و تاکنون نتایج بسیار درخشانی کسب کرده است؛این تیم فصل گذشته به مقام قهرمانی دست یافت و در این فصل عزم خود را برای یک قهرمانی دیگر در سوپر لیگ ایران جزم کرده است.
پرنیاک در ادامه به میزبانی خوزستان از مسابقات بسکتبال استعدادهای برتر کشور اشاره کرد و افزود: این رقابت ها در رده سنی 12 تا 15 سال با حضور 31 تیم از کل کشور در روزهای 30 آبان تا هشت آذرماه به میزبانی شهرستان های اهواز، امیدیه، ماهشهر و شوشتر برگزار می شود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.