ابراهیم نصیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در بهمن ماه سال جاری به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.
وی با بیان این که رقابت های جام تختی از اعتبار بالایی نزد جامعه کشتی جهان برخوردار است و قهرمانان بسیاری در این مسابقات حضور دارند افزود: این رقابت ها با حضور 16 تیم از ایران و جهان برگزار می شود.
نصیری با اشاره به این که رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی برای دومین سال متوالی در خوزستان برگزار می شود افزود: امیدوارم با کمک مسئولان ورزش استان و استاندار ورزش دوست ،میزبان شایسته ای برای این رقابت های مهم باشیم.
وی با بیان این که خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور محسوب می شود و از گذشته تاکنون کشتی گیران بسیاری به تیم های ملی کشتی فرنگی معرفی کرده است گفت: در مسابقات قهرمانی بزرگسالان و نونهالان کشور که چند روز گذشته در آبادان برگزار شد کشتی گیران استان بار دیگر درخشان ظاهر شدند و به مقام قهرمانی رسیدیم.
به گزارش ایرنا سال گذشته این رقابت ها به مدت 2 روز با حضور 127 کشتی گیر از ایران و 11 کشور خارجی در ماهشهر برگزار شد که تیم ایران با کسب سه نشان طلا، یک نشان نقره و هشت نشان برنز و کسب 192 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم های ترکیه و قزاقستان پس از تیم ایران به ترتیب با 171 و 145 امتیاز دوم و سوم شدند.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.