مسعود رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فرصت های شغلی با اعطای 16 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات ایجاد شده اند.
وی اظهار داشت: پارسال نیز با واگذاری 65 میلیاردو 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی 400 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد دزفول ایجاد شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول گفت: پارسال 665 نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد دزفول از مهارت های لازم و حرفه آموزی بهره مند شدند.
وی افزود: 96 خانوار زیرپوشش کمیته امداد پارسال با همکاری بانک ها و ارائه تسهیلات به مرحله خودکفایی رسیدند که این افراد خود عامل اشتغال افراد دیگر شدند.
رحیمی ایجاد اشتغال و توانمندی فکری، اقتصادی و فرهنگی مددجویان را از اهداف کمیته امداد دانست و اظهار داشت: ایجاد اشتغال ضمن توانمندی، اعتماد به نفس مددجویان را بالا می برد.
وی ایجاد اشتغال پایدار و کاهش هزینه های مددجویان را از دیگر اهداف کمیته امداد دانست و افزود: می توان با استفاده از فضای روستایی، فعالیت های اقتصادی و اشتغالزا برای مددجویان فراهم کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول گفت: امید است با اجرای طرح های اقتصادی ویژه مددجویان هر روز توانمندی مالی آنها بهتر شود.
6 هزار و 500 خانوار معادل 14 هزار مددجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول است.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.