با حضور معاون وزیر کشور و استاندار خوزستان، پایگاه چند منظوره مدیریت بحران در شهرستان باغملک افتتاح شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، اسماعیل نجار امروز یکشنبه 20 آبان ماه، در آیین آغاز عملیات اجرایی سالن چند منظوره مدیریت بحران قلعه تل، اظهار داشت: سالن های مدیریت بحران برای فرماندهی اوضاع در زمان حادثه است.

وی ادامه داد: در زمان هایی که حادثه ای وجود ندارد می‌توان از این سالن‌ها برای کارهای ورزشی، البته بدون تغییر ساختار سالن استفاده کرد .

مدیر کل مدیریت بحران استان نیز بیان کرد: هنگام تشکیل مدیریت بحران در کشور اعتبارات خوبی از ماده 10 و 12 برای احداث سالن های چند منظوره در نظر گرفته شد.

کیامرث حاجی زاده افزود: تعدادی از سالن های چند منظوره در استان خوزستان در دوره قبل از کاربری اصلی خود خارج شدند که پس از مدتی 13سالن را مجددا به کاربری اصلی خودشان باز گرداندیم.

وی تاکید کرد: مسئولان شهرستانی باید نسبت به سالن های چند منظوره توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به وجود بحران ها متعدد در منطقه قلعه تل مانند سیل زلزله و رانش زمین عنوان کرد: قلعه تل نیازمند یک سالن چند منظوره بحران مجهز است.

همچنین فرماندار باغملک، تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار ٣٠ میلیارد ریال آغاز شده است.

نجاتی ادامه داد: در چند سال اخیر 2 زلزله با ریشتر بالا این منطقه را لرزاند، همچنین قلعه تل در مسیر سیل قرار دارد که همین موضوعات ضرورت احداث یک پایگاه چند منظوره بحران را بیش از پیش نشان می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.