به گزارش ایرنا علی حسین حسین زاده عصر سه شنبه در جریان بازدید از خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه، اظهارداشت: بر اساس آخرین اطلاعات ارائه شده بیش از 2 میلیون و 300 هزار تردد از سه گذرگاه مرزی ایران با کشور عراق ثبت شده است.
رئیس قرارگاه اربعین چذابه همچنین یادآور شد: تا کنون 330 هزار زائر از مرز چذابه به عراق خارج و طی روزهای اخیر 73 هزار نفر از هموطنانی که از این مرز به عتبات رفته اند به کشور بازگشته اند.
وی با اشاره به اینکه تعداد 400 دستگاه اتوبوس در مرز چذابه در حال خدمت رسانی هستند عنوان کرد: در زمینه ناوگان حمل و نقل بین شهری در این مرز هیچگونه کمبودی وجود ندارد.
حسین زاده خاطرنشان کرد: جابجایی زائران از این پایانه به سمت شهر اهواز رایگان است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان یادآور شد: شهرهای اصفهان ، یزد، تهران و مشهد مقصد نهایی اتوبوس های مستقر در نزدیکی گذرگاه مرزی چذابه هستند.
حسین زاده با تاکید بر اینکه خدمات رسانی تا بازگشت همه زائران ادامه دارد، عنوان کرد: نواقص در اربعین امسال به کمترین میزان ممکن رسیده است.
رئیس قرارگاه اربعین چذابه همچنین ظرفیت پارکینگ چذابه را بیش از 35 هزار خودرو اعلام کرد و گفت: برای ایجاد زیرساخت های این پارکینگ تلاش و پیگیری های بسیار زیادی انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه نظافت پایانه نیز شهرداری های معین شبانه روز در حال فعالیت هستند.
9931/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.