عزیزاله زارعی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مراسم پیاده روی زائران اربعین حسینی یک حرکت مردمی است و تامین کالاهای مورد نیاز این مراسم نیز از محل کمک های مردمی تامین می شود.
وی گفت: یکی از کالاهای مورد نیاز زوار اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه آب بسته بندی است که تقاضا داریم مردم در تامین این کالای ضروری کمک کنند.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز افزود: برای رعایت اصول بهداشتی آب مورد نیاز زوار باید از بطری های آب معدنی تامین شود به همین منظور مردم می توانند با خرید آب معدنی و یا تهیه آب از شرکت های تولید آب معدنی استان که ستاد اربعین حسینی مشخص کرده است در تامین این کالای ضروری زوار وارد عمل شوند.
وی گفت: مردم می توانند کمک های خود به زوار اربعین حسینی را به دفتر ستاد اربعین حسینی استان در تقاطع چهار راه آبادان در کنار حوزه آیت الله بهبهانی تحویل دهند و یا کمک های خود را به شماره حساب 6273811091471414ستاد اربعین حسینی واریز کنند.
2 هزار و 100موکب در ایران و عراق برای خدمت رسانی شبانه روزی به زائران اربعین حسینی برپا شده اند.
هر ساله از اول ماه صفر حرکت زائران اربعین حسینی از مرزهای چذابه و شلمچه در خوزستان به سمت کشور عراق آغاز می شود و هزاران نفر در این حرکت عظیم پیاده روی شرکت می کنند.
7158/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.