امیر خدابخش سلیمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تعدادی از زائران اربعین حسینی نیز در این بیمارستان بستری شدند که پس از بهبود وضعیت عمومی آنان مرخص شده و عازم کربلا شدند.
وی با اشاره به اینکه استقرار این بیمارستان در محل برپایی مواکب مردمی ، اعزام بیماران به اهواز را به حداقل رسانده افزود: این بیمارستان به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به زائران و عموم خادمان و موکب داران است.
این بیمارستان صحرایی دارای 24 تختخواب ، 2 اتاق عمل ، آزمایشگاه ، دندانپزشکی ، پنج دستگاه آمبولانس ، رادیولوژی و 2 تخت 'آی سی یو' است.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز چهارشنبه از بیمارستان صحرایی ارتش در چذابه دیدن و از زائران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرد.
وزیر کشور از مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران که به صورت جهادی با همه توان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی وارد میدان شده اند تقدیر کرد.
غیر از این بیمارستان صحرایی ، چند مرکز درمانی و امداد رسانی که توسط جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی ، فوریت های پزشکی و مدیریت درمان تامین اجتماعی در مرز چذابه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برپاشده، فعال هستند.
گذرگاه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز ، یکی از سه مرز رسمی و بین المللی تردد زائران اربعین حسینی است.
بیش از 103 هزار زائر اربعین حسینی تاکنون از طریق گذرگاه مرزی چذابه راهی عتبات عالیات در عراق شده اند.
6065/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.