وزیر کشور ساعتی پیش در مرز شلمچه گفت: استان خوزستان کارها را خوب پیش برده است و از برنامه ای که باید انجام می دادند جلوتر است.

به گزارش خبرنگار مستقر ایلنا از مرز شلمچه، عبدالرضا رحمانی فضلی دقایقی پیش در جریان بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: امسال اقدامات منظم و به صورت گسترده در حال اجرا است و همه اموری که لازم است و برنامه ریزی شده و همچنین طرح جامع که برای اربعین دیده شده است، به صورت گسترده در اختیار زوار قرار گرفته است.

وزیر کشور با بیان اینکه مرزهای مهران، چذابه و شلمچه برای زوار اربعین حسینی پیش بینی شده است، افزود: استان خوزستان کارها را خوب پیش برده است و از برنامه ای که باید انجام می دادند جلوتر است؛ امیدواریم در سال های بعد مسیر خدمات رسانی و امکانات و امور زیرساختی مهیاتر باشد و امسال در این مناطق مشکلی نداریم.

رحمانی فضلی ادامه داد: امیدواریم همه مردم عزیز ما به خصوص زواران گرامی که توفیق زیارت پیدا کردند، همه دستورالعمل ها و توصیه ها را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه اینجا هستیم تا خدمات ارائه شود و امیدوارم با تعامل خوب زوار با خادمین خودشون که اینجا هستند بتوانیم تسهیلات راحت تر و بهتر قرار بدهیم.

وزیر کشور عنوان کرد: نیروی انتظامی به عنوان نیرویی که مسئولیت امنیت را مستقیما بر عهده دارد و بقیه نیروها تحت امر آن کار می کنند در همه حوزه ها همچون صدور ویزا، کنترل ترافیک و سایر موضوعات کار خود را به درستی انجام داده است و امیدواریم خداوند متعال به همه کسانی که تلاش می کنند در دنیا و آخرت اجر اعطا کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.