به گزارش ایرنا سرگرد ابراهیم فارسی روز یکشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان شوشتر افزود:در سطح شهر شوشتر حدود 30 نقطه حادثه خیز شناسایی شده که تلاش می شود با همکاری شهرداری و مسئولان مربوطه این نقاط ایمن شوند.
وی ادامه داد:یکی از راهکاری های مهم و تاثیر گذار پلیس در زمینه کاهش تصادفات آموزش و فرهنگ سازی بوده که به همت مجموعه راهور این شهرستان در مهر امسال حدود500ساعت آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس و ادارات ارایه شد.

** تسهیل در تردد و کاهش تصادفات از اولویت های شورای ترافیک است
فرماندار شوشتر نیز گفت: تسهیل در تردد و کاهش تصادفات از مهم ترین اولویت های شورای ترافیک این شهرستان است.
حسین پنبه دانه پور افزود: ساماندهی ایستگاه های تاکسی و خروج خودروهای سنگین از مرکز شهر شوشتر از جمله معضلاتی هستند که باعث نارضایتی شهروندان شده اند.
وی ادامه داد:این 2 موضوع از مصوبه های پیشین شورای ترافیک بوده اما متاسفانه به دلایلی تاکنون به طورکامل اجرایی نشده اند.
رییس شورای ترافیک شهرستان شوشتر افزود: شهرداری شوشتر با همکاری پلیس راهور باید موانع اجرایی این 2مصوبه را بررسی و برطرف کند.
وی با اشاره به پایان عملیات ترمیم و تعمیر پل کابلی شوشتر و قدردانی از ماموران راهداری گفت: در مدت زمان تعمیر این پل شهروندان با مشکلات ترافیکی زیادی روبه رو شدند و هرچند این تعمیر برای دوام پل نیاز اساسی بود اما در این زمینه باید از مردم عذرخواهی کرد.
فرماندار شوشتر با اشاره به مازاد بودن تعدادی تاکسی در سطح شوشتر افزود:باید رایزنی لازم با شهرداران شهرهای تابعه انجام و این تعداد تاکسی به متقاضیان معرفی شده از طرف این شهرداری ها تحویل داده شود.
7159/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.