به گزارش ایرنا از ساعت اولیه آغاز پدیده گرد و غبار از صبح دوشنبه تاکنون آب اکثر مناطق بندرماهشهر از جمله فاز های 1 ، 2، 3 ، 6 و 7، کوی آزادگان، ناحیه صنعتی، شهرک های مدنی، رجایی و طالقانی و همچنین اکثر مناطق بندرامام از جمله کوی اباذر،شهید بهشتی، فرهنگیان و 250 دستگاه قطع شده است.
قطع آب اکثر مناطق بندرماهشهر و بندرامام گله مندی شهروندان ماهشهری و بندرامامی را به دنبال داشت.
مدیر آب و فاضلاب بندرماهشهر در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: از ساعات اولیه صبح تا کنون پمپاژ آب طبق روال عادی در خطوط لوله آب شهری در حال انجام است اما به دلیل افزایش مصرف آب برای شست و شوی گرد و خاک برخی مناطق با مشکل قطعی و افت فشار آب مواجه شدند.
ابراهیم علوانی افزود: در حال حاضر مخازن 52 هزار مترمکعبی در شهر موجود است اما جوابگوی نیاز شهروندان نیست، مصرف آب به اندازه ای است که حتی در صورت تامین یک مخزن 50 هزار مترمکعبی دیگر مجدد با کمبود آب مواجه می شویم.
اداره آب و فاضلاب بندرماهشهر نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: شرایط در کلیه تلمبه خانه های این شهرستان عادی است و آب با بالاترین فشار در خطوط شبکه شهری در حال پمپاژ است، لذا در بسیاری از مناطق شهرستان شرایط عادی است، اما برخی مناطق به دلیل مصرف برای شست وشو با افت فشار و یا قطعی آب مواجه هستند که این مشکل تا ساعات پایانی امشب برطرف می شود.
در بندر امام خمینی نیز مشکل قطعی آب از صبح دوشنبه تاکنون شهروندان را با مشکل مواجه کرده و تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت و گو با مدیر آبفا بندرامام در خصوص علت بروز این مشکل بی نتیجه ماند.
وزش باد شدید همراه با گرد و خاک موجب افزایش آلودگی هوا در بندر امام تا 40 برابر حد مجاز و در بندر ماهشهر تا 20 برابر حد مجاز شد.
این پدیده تعطیلی مدارس و ادارات این شهرستان را در روز دوشنبه در پی داشت.
9858/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.