دوره‌ آموزشی ویژه خانواده‌ها و شهروندان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با همکاری مرکز نیروی انتظامی و انجمن همیاران محیط زیست در مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی در اقدامی مشترک، مرکز فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان و انجمن‌ همیاران محیط زیست این شهرستان، همزمان دوره‌های آموزشی مراقبت‌های اجتماعی بدن کودکان، آشنایی با محیط زیست و روانشناسی محیط زیست را در پارک گل نرگس این شهرستان برگزار کردند.

در این همایش نسترن حاجت‌پور و آرزو سوسنی مشاوران نیروی انتظامی شهرستان به بیان مطالبی پیرامون آموزش‌های لازم و چگونگی مراقبت‌های اجتماعی بدن کودکان به مادران در جهت آگاه‌سازی آنان با آسیب‌های اجتماعی پیش رو کودکان پرداختند.

هدف از آموزش مراقبت‌های اجتماعی بدن کودکان آگاه‌سازی خانواده‌ها با مسائل و مشکلات پیش‌رو کودکان بوده تا آنان را در مقابل خطرات محافظت کنند.

در ادامه نیز آموزشیاران انجمن همیاران محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان با حضور در جمع خانواده‌ها و شهروندان به بیان مطالب محیط زیستی پرداختند.

الهام شهبازی کارشناس روانشناسی و آموزشیار انجمن همیاران محیط زیست به بیان جنبه‌های روانشناسی محیط زیست و اثرات مثبت داشتن محیط زیست سالم و ارتباط مستقیم آن با سلامت و شادابی افراد پرداخت.

در پایان نیز هوشنگ عالی نسب  به بیان مطالبی در جهت آشنایی خانواده‌ها با مفاهیم محیط زیست و چگونگی حفاظت از محیط زندگی خود پرداخت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.