به گزارش ایرنا معاون اول رییس جمهوری سه شنبه در این مراسم افتتاح در سرسرای استانداری خوزستان ، بیان کرد: خوزستان قلب توسعه کشور است و کارهای بزرگی در خوزستان در حوزه های مختلف اقتصادی و مرزی و فرهنگی در حال انجام است .
اسحاق جهانگیری گفت: خوزستان یک استان استراتژیک و راهبردی است واز استان های مهم و حساس کشور است.
وی افزود: همچنین خوزستان در بخش تعلیم و تربیت از استان های مهم کشور است و امید است که دانش اموزان این استان در حوزه علم و آموزش همچنان به خوبی بدرخشند.

** اغلب مدارس تاسیسی در روستاها هستند
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در ادامه این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اخیر در اهواز بیان کرد: از 161 مدرسه ای که امروز در استان افتتاح شده 98 مدرسه در مناطق روستایی و 63 مدرسه در مناطق شهری بوده است و این نشان دهنده توجه خاص توسعه مدرسه و آموزش در روستاها است.
علی حسین حسین زاده درادامه افزود: از وزیر آموزش و پرورش تقاضا داریم که در راستای توسعه کمیت آموزشی به بحث کیفی سازی اموزش نیز بپردازد.
وی اظهار داشت: شاخص های فرهنگی و اجتماعی استان نشان می دهد که در کیفیت آموزشی استان چندان موفق نبوده ایم و تنها تغییر کتب درسی نمی تواند این مشکل را حل کند.
امروز سه شنبه به صورت ویدئو کنفرانس هشت هزار کلاس درس در قالب یک هزار و 700 مدرسه در کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح شد که 576 کلاس درس در قالب 161 مدرسه از این تعداد پروژه در خوزستان است.
7158/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.