به گزارش ایرنا مسعود رحیمی روز سه شنبه در جریان دیدار مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) دفتر دزفول افزود: مردم دزفول همواره در امر خیر و کمک به نیازمندان زبانزد بوده اند و صدقه در بین آنها نهادینه شده است.
وی با بیان اینکه از فقیر تا غنی مردم دزفول صدقه می دهند، گفت: اعتماد مردم سرمایه اصلی کمیته امداد است و امید است مردم همچون گذشته به یاری نیازمندان بپردازند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول این شهرستان را در موضوع انفاق و صدقه از شهرستان های برتر استان خوزستان دانست و گفت: یکهزار و 500 خانوار در عید قربان از نذورات مردمی در دزفول بهره مند شدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از موسسات خیریه به عنوان بازوی توانمند کمیته امداد یاد کرد و اظهار داشت: می توان با ساماندهی این موسسات و استفاده بهینه‌ از کمک های مردمی، در ارائه خدمات از موازی کاری پرهیز کرد.
رحیمی کمیته امداد امام خمینی(ره) را پناهگاهی برای نیازمندان خواند و افزود: نیازهای مالی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مددجویان در حد توان توسط این نهاد تامین می شوند.
وی با تاکید بر لزوم توسعه مشارکت های مردمی و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش گفت: پارسال 470 خانوار از تسهیلات اشتغال کمیته امداد دزفول بهره مند شدند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول با اشاره به نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی اظهار داشت: رسانه ها می توانند در کنار انعکاس خدمات دولت و دغدغه های مردم، نیکوکاران را به سمت کمیته امداد سوق دهند.
وی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی با فعالیت حرفه ای خود نقش مهمی در انعکاس خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول داشته است.
به گزارش ایرنا در این نشست ضمن تاکید بر لزوم همکاری و تعامل کمیته امداد امام خمینی(ره) و خبرگزاری جمهوری اسلامی دزفول در تهیه گزارش از نقاط محروم شهرستان درخصوص راه های نوین اطلاع رسانی بحث و تبادل نظر شد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.