به گزارش ایرنا این بیمارستان با حدود 22 هزار متر مربع زیربنا در 6 طبقه با 110 تخت ساخته شده و 700 میلیارد ریال برای ساخت و 350 میلیارد ریال برای تجهیز آن هزینه شده است.
عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان از سال 1388 توسط وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز شد.
این بیمارستان دارای بخش های اورژانس، بخش مردان، بخش زنان و اطفال، بخش دیالیز، بخش جراحی پلاستیک، اتاق عمل جنرال، اتاق عمل پلاستیک و چهار بخش BICU است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز چهارشنبه سفر چهار روزه خود را به منظور بازدید از مراکز بهداشتی، درمانی و بهره برداری از 51 طرح مختلف به خوزستان آغاز کرده است.
هاشمی چهارشنبه شب وارد فرودگاه دزفول شد و چندین طرح بهداشتی و عمرانی را در شهرستان اندیمشک افتتاح و در نشست شورای اداری این شهرستان نیز شرکت کرد و سپس از چند واحد بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید کرد.
وی روز پنجشنبه چند طرح بهداشتی و درمانی در شهرستانهای دزفول، شوش، شوشتر و گتوند را نیز افتتاح کرده و وضعیت بهداشتی و درمانی این شهرستانها را از نزدیک بررسی کرده و عازم شهرستانهای ایذه و باغملک شد.
وی در این شهرستانها نیز چند طرح بهداشتی و درمانی را بازدید و برخی طرحها را نیز افتتاح کرد .
روز جمعه نیز پروژه های بهداشتی، درمانی در رامهرمز, ماهشهر, امیدیه به بهره برداری رسید و وزیر بهداشت از بیمارستان های هندیجان و بهبهان بازدید کرد.
3005/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.