جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: اعضای باند سارقان منزل که در بهبهان اقدام به سرقت می‌کردند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر و به 28 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ سیدمحمد صالحی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از ساکنان شهر بهبهان مبنی بر سرقت از منازل و باغات آنان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد که این سرقت ها از طریق اعضای باند سارقان حرفه ای اماکن خصوصی و منازل رخ داده و سارقان با شگردهای خاصی وارد منازل و باغات کشاورزی شده و از آنجا پول، طلاجات و انواع آلات صنعتی سرقت می کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: سرانجام کارآگاهان با به کارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی توانستند هویت اعضای باند سارقان را شناسایی و در یک عملیات ویژه هر 5 نفر آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ صالحی خاطر نشان کرد: متهمان پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس، ضمن اعتراف به بزه انتسابی خود به 28 فقره سرقت از منازل، اماکن خصوصی و باغات کشاورزی اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعدادی آلات صنعتی نظیر دریل و سنگ جت، مقداری دلار و طلاجات، وسایل منزل مانند ال سی دی و همچنین یک دستگاه موتور سیکلت کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهمان به منظور اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.