به گزارش ایرنا صبح روز دوشنبه مراسم تشییع پیکر 24 شهید حمله تروریستی اهواز با استقبال پرشور مردم و با حضور وزیران اطلاعات، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، 2 نماینده مقام معظم رهبری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس بنیاد شهید، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان لشگری و کشوری برگزار شد.
این مراسم از محل حسینه عاشقان ثارالله اهواز آغاز شد و در ادامه پس از سخنرانی مسئولان کشوری و خواندن نماز میت توسط حضرت آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیکر شهدا روی دستان مردم تشییع شد.
پدر شهید طاها اقدامی هنگامی که مردم قصد داشتند پیکر فرزندش را تشییع کنند خود را بر روی جنازه فرزندش انداخته بود و مانع از بردن پیکرش شد که با دلداری مردم پیکر این شهید چهارساله تشییع شد.
این مراسم در گرمای بیش از 40 درجه اهواز با حضور پرشور زنان و مردان خوزستانی از قومیت های مختلف برگزار شد و همین امر موجب شد که بسیاری از مردم به دلیل گرمای هوا و ازدحام جمعیت بیهوش شوند، خودروهای اورژانس و دستگاه های امداد رسان در محل مستقر بودند و به این افراد رسیدگی کردند.
وزیران اطلاعات و بهداشت، درمان در بین جمعیت تشییع کننده حضور داشتند.
ماشین های آتش نشانی که در این مراسم حاضر بودند با دستگاه هایی که در اختیار داشتند به سمت مردم آب پاشی کردند تا موجب خنکی هوا شود.
در طول مسیر، مراسم سینه زنی و سنج و دمام برگزار بود.
ساکنان خانه های مسیر تشییع پیکرهای مطهر شهدا در حرکتی جالب کار آب رسانی به مردم را انجام می دادند.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.