خانه کارگر خوزستان با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اقدام تروریستی مزدوران، از جامعهء کارگری استان جهت شرکت در مراسم وداع با شهیدان، دعوت نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، متن بیانیه ی خانه کارگر خوزستان به شرح زیر است:

بسم‌الله‌المتعال

وَمَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا

(و هرکه عمداً مؤمنى را بکشد کیفرش دوزخی است که در آن ماندگار خواهد بود و خدا بر او خشم می‌گیرد و لعنتش می‌‌کند و عذابى بزرگ برای اوست. 《نسا ۹۳》).

در سی و‌ هشتمین سالگرد آغاز تجاوز وحشیانه صدام بعثی به خاک مقدس ایران اسلامی، تروریست‌های کور، بار دیگر عزم و اراده ملت ایران را به خاطر ایستادگی در برابر توطئه‌ها و زیاده خواهی‌های مستکبران هدف قرار دادند. دست‌های ناپاکی که در ۳۱ شهریور ۹۷ در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، مراسم رژه آغاز هفته دفاع مقدس را مورد حمله ددمنشانه خود قرار دادند و در کنار گروهی از سربازان رشید وطن، مردم بی‌دفاع غیرنظامی را نیز آماج تیر کینه و قساوت خود قرار دادند، بدانند که ملت ایران را در ادامه ی مسیر سخت پیش‌رو مصمم‌تر خواهند کرد.

خانه کارگر استان خوزستان ضمن اعلام همدردی و همبستگی همه جانبه با خانواده های شهیدان و مجروحان این اقدام تروریستی آن را محکوم کرده و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند شهیدان این حادثه ناجوانمردانه، علو درجات وبرای مجروحان شفای عاجل و کامل مسئلت دارد.

همچنین از جامعه ی بزرگ کارگری استان خوزستان دعوت می شود تا روز دوشنبه دوم مهرماه، در مراسم وداع با این شهیدان بزرگوار، حضور پررنگ داشته باشند.

روابط عمومی خانه کارگر استان خوزستان

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.