مجتبی دیناروند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آمادگی کلیه واحدهای آموزشی بندرماهشهر برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و با اشاره به آمادگی 2 هزار و 226 آموزگار و دبیر برای شروع سال تحصیلی جدید افزود: در سال تحصیلی 97_98 تعداد 234 مدرسه و یک هزار و 569 کلاس درس برای 45 هزار و 626 دانش آموز مجهز شدند.
مدیر آموزش و پرورش بندرماهشهر ادامه داد: واحدهای ِآموزشی در بندرماهشهر با وجود تمام کمبودها و مشکلات تجهیز شده و آماده استفاده دانش آموزان هستند ضمن اینکه عمده ترین مشکلات مدارس این منطقه کمبود نیروی انسانی به ویژه مرد در دوره متوسطه اول و دوم است که متاسفانه این مشکل کماکان وجود دارد.
دیناروند تامین تحهیزات را از دیگر مشکلات آموزش و پرورش بندرماهشهر برشمرد و گفت: کمبود تجهیزات یکی از اساسی ترین مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان است، قول هایی از طرف شرکت عملیات غیر صنعتی داده شد که هیچ کدام از آنها تاکنون محقق نشده و یا تقریبا به صورت جزئی تامین شده است لذا انتظار می رود حمایت خوبی از سوی فرماندار برای رفع این مشکلات انجام شود.
وی در ادامه بار دیگر لزوم حمایت مسئولین شهری از این نهاد را یادآور شد و گفت: در شرایطی که هیچ سرانه ای به مدارس اختصاص نیافته است و اجازه اخذ کمک های نقدی از والدین دانش آموزان را نداریم تنها راه حل مشکلات آموزش و پرورش حمایت مسئولین شهری و صنعتی از آموزش و پرورش با وجود پتاسیل های اقتصادی مناسب در بندرماهشهر است. هر چند با حضور نیافتن نماینده صنعت پتروشیمی در جلسات شورای آموزش و پرورش بندر ماهشهر نباید انتظار زیادی برای رفع مشکلات اقتصادی این نهاد را داشت.
مدیر آموزش و پرورش بندرماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید اقدامات مناسبی برای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل انجام می شود که بدون شک تاثیر قابل توجهی در آمار این دست از دانش آموزان خواهد داشت.
وی همچنین از تشکیل کمیته ای به منظور جلوگیری از کودک آزاری در این شهرستان خبر داد.
9858/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.