حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایطی که کشور نیازمند آرامش است باید از حاشیه سازی و برهم زدن وحدت یا ایجاد نا امیدی در جامعه پرهیز کرد.
وی اظهار داشت: برخورد با فساد، اخلالگران و سوء استفاده کنندگان اقتصادی، موضع نظام اسلامی، رهبر معظم انقلاب و همه ما است.
امام جمعه اندیمشک افزود: باید محکم، واضح و بدون ملاحظه و نگاه سیاسی و جناحی با هرکسی در هر لباسی که موجب اخلال در اقتصاد کشور می شود، برخورد قاطع کرد اما این برخوردها فقط درصورت محرز شدن اختلاس است.
وی تصریح کرد: با رییس دادگاه بخش الوار گرمسیری درخصوص پرونده و لزوم اطلاع رسانی شفاف صحبت کرده ام که وی اظهار داشته هنوز پرونده تکمیل نیست و در صورت تکمیل شدن، اطلاع رسانی می شود.
حجت الاسلام حسینی نوری افزود: با توجه به حجم مطالب فضای مجازی و انتشار اخبار غیرواقعی که اذهان عمومی را تشویش می کنند، تسریع در تکمیل پرونده ضروری است.
وی با تاکید بر حفظ اخلاق در فضای مجازی درخصوص این پرونده اظهار داشت: افرادی که در فضای مجازی اظهارنظر می کنند، مراعات حق الناس را داشته باشند.
امام جمعه اندیمشک افزود: قبل از تکمیل پرونده نباید اظهارنظر کنیم زیرا ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به افراد، خانواده و طوایف متهمان وارد شود که دور از انسانیت و اخلاق است.
وی گفت: اینگونه هم نیست که هر کس را احضار کردند دلیل بر اتهام و یا محکوم بودن او باشد لذا در میان نوشتن و گفتن مطالب باید مراقب باشیم.
وی افزود: قبل از رای نهایی مراقبت کنیم که آبروی کسی ریخته نشود؛ حقیقت همان است که در پرونده موجود است ما هم به دستگاه قضایی اعتماد داریم.
حجت الاسلام حسینی نوری اظهار داشت: بازی با آبروی مومن و قضاوت نسنجیده دور از مسلمانی است و همه در این زمینه مراقب باشیم که اطلاع رسانی ها و اظهارنظرها بر مبنای شایعه نباشد.
7281/3022/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.