به گزارش ایرنا بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس در خرمشهر پس از تجمع در مسجد جامع خرمشهر برای اجرای مرحله اول آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرستان اعزام تا به مردم این مناطق خدمت‌رسانی ‌کنند.
در آبادان نیز بسیجیان گردان‌های الی بیت‌المقدس با تجمع در مصلی جمعه و پس از صادر شدن فرمان و رمز رزمایش با پیاده‌روی از هسته مرکزی شهر اقتدار و آمادگی خود را برای پاسخ به تهدید احتمالی دشمن اعلام کردند.
به گزارش ایرنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در این مراسم گفت:بسیجیان با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی تلاش کسانی که می‌خواهند امید مردم را به یاس و ناامید تبدیل کنند ایستادگی می‌کنند.
سرهنگ پاسدار شاهپور احمدی افزود:مکتب بسیجیان مکتب شهادت و پیروی از اهل‌بیت عصمت و طهارت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه است و هیچگاه از آرمان‌های خود کوتاه نخواهند آمد.
وی اظهار داشت:جوانان بسیجی امروز نیز همانند بسیجیان هشت سال دفاع مقدس آمده دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و رهبری هستند و بافرمان رهبری آماده جانفشانی در راه اسلام و کشور می‌باشند.
به گزارش ایرنا امام‌جمعه آبادان نیز گفت:حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت‌فقیه از شاخص‌های بارز بسیج است.
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور اظهار داشت:شهدا و رزمندگان وقتی اشاره حضرت امام راحل را شنیدند، جانشان را فدا کرداند و جانفشانی آنان سبب شد هشت سال مقابل پیشرفته‌ترین تجهیزات ایستادگی کنیم.
وی افزود:ایستادگی و مقاومت ، نترسیدن و پای ارزش‌ها ماندن سبب شد تا برابر توطئه‌ها پیروز شویم و نقشه‌های دشمنان اثری نداشته باشد.
مرحله نخست رزمایش محمد رسول‌الله(ص) با حضور سپاهیان بسیجی و مرحله دوم با حضور 57 گردان بیت‌المقدس در سراسر استان خوزستان آغاز شده است.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.