زیور بابایی روز جمعه پس پیروزی تیمش بابر تیم نامی نو اصفهان در هفته ششم رقابت های لیگ برتردر گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همانگونه که پیش بینی می شد این دیدار یکی از بهترین بازی های لیگ بود که خوشبختانه تمام بازیکنان ما تمام نکات لازم را به خوبی رعایت کرده و راه نفوذ حریف را بستند و در نهایت نتیجه را به سود خود به پایان رساندیم.
وی گفت: تیم نامی نو اصفهان از ملی پوشان زیادی برخوردار بود و در سال های اخیر رقیب همیشگی تیم ملی حفاری بوده لذا انتظار بازی سخت و نفس گیری از هر 2 تیم داشتیم.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری افزود: در ابتدا بازی را به خوبی شروع کردیم و توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و توانستیم در 30 دقیقه بازی چهار گل به ثمر برسانیم اما در اواخر بازی حریف با بازی پاورپلی فشار بیشتری روی دروازه ما آورد و یک گل دریافت کردیم.
وی گفت: هر چند این برد از لحاظ روانی روی بچه ها تاثیر گذار است اما به خوبی می دانیم که کار اصلی ما در مرحله پلی آف است و باید تمام توان خود را در این مرحله بگذاریم.
وی افزود: زمان و مکان مرحله پلی آف هنوز مشخص نیست اما به احتمال زیاد بازی ها به صورت رفت و برگشت است در غیر این صورت تیمی که امتیازش در مرحله اول بیشتر باشد میزبان مرحله پلی آف می شود.
بابایی در پاسخ به این پرسش که پس از جدایی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان آیا از سوی فدراسیون پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی را داشته است گفت: در این خصوص صحبتی با من نشده هر چند گزینه های دیگری هم وجود دارد که شاید بهتر از من باشند؛ این سمت قبلا به من پیشنهاد شده بود اما با توجه به مشکلاتی که داشتم قبول نکردم.
در ادامه شهناز یاری سرمربی تیم نامی نو اصفهان گفت: ملی حفاری یکی از قدرت های فوتسال بانوان کشور است که در چند سال اخیر همیشه جزو 2 تیم برتر کشور بوده است.
وی با اشاره به اینکه حریف از امتیاز میزبانی بهره می برد و این موضوع کار را برای ما سخت تر می کرد افزود: ما برای کسب پیروزی وارد میدان شدیم و موقعیت های گلزنی خوبی به دست آوردیم که نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم اگرچه نباید بازی خوب تیم ملی حفاری را نادیده گرفت.
سرمربی تیم نامی نو اصفهان گفت: تلاش می کنیم در ادامه مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم و با اقتدار به مرحله پلی آف صعود کنیم. ما بازیکنان جوان و با تجربه خوبی داریم که به هماهنگی بیشتری نیاز دارند، امیدوارم در ادامه راه به آنچه که می خواهیم برسیم .
به گزارش ایرنا دیدار بین دو تیم ملی حفاری و نامی نو اصفهان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان در اهواز، با پیروزی چهار بر 2 ملی حفاری به پایان رسید.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.